Wednesday, December 9, 2020

JOURNAL: 2020 RESOLUTION

 


"IF THE PLAN DOESN'T WORK; CHANGE THE PLAN. BUT NEVER THE GOALS!"

- unknown author 

#workfromhome doesn't cool babe! tak boleh focus! dan bagaimana i bahagikan masa dan emosi yang membebankan ini. yes! menulis dan terus merancang masa hadapan. i tak mahu menulis apa yang terbuku di hati. kita tak perlukan membebani pemikiran kita dengan memikirkan perkara yang telah berlaku. so, keep moving and penuhi masa anda dengan perkara-perkara yang mengembirakan anda. 2020 resolution: 

  • penuhi masa anda dengan perkara yang mengembirakan. #everydayismetime
  • make your own decision (think twice before you make a choice) since kita berkurung tahap permikiran kita tidak berkembang dengan jayanya. TULIS! a firm decision to do or not to do something.
thats it! adakalanya merancang itu bagus. agar hidup kita punya matlamat. ada perkara yang harus kita perjuangkan. tulis goals anda dan senaraikan perkara yang perlu anda perbaiki. untuk siapa? untuk kebaikan diri, mental & emosi anda juga!

semoga 2021 anda lebih terancang dan berjaya seperti yang kita semua inginkan! 
take care & stay safe!

do you still have questions? leave me a comment below. i love to hearing that. and if you have a tips to shared with me to improve my writing, leave those in the comment too!

No comments

Copyright © A W E K R E T R O . M Y. Blog Design by SkyandStars.co