Wednesday, July 9, 2014

Happy Fasting

Hi Assalammualaikum..

Happy Fasting to all muslimin & muslimah 1435H/2014M. maap laa lambat sikit wish..takde ape nak di kongsi kan cerita buat masa nie..just wanna wishing uolls...



oh ya, cerita laa sikit kan..nikmat dan hikmah berpuasa sebagai seorang perantau. atcually memang laa sikit rase cemburu tu meluak-luak dalam hati ni kan...tengok kawan-kawan post pic makanan punya laa dahsyat kehebatan nya nampak sedap...hamek ko...macam sodap laa kan..ahakss but alhamdullilah...ia juga mengajar awek hidup yang sangat beserderhana dalam mengerjakan ibadah puasa kita.. dugaan hidup di site office ni memang takdapat awek sangkal kan lagi laa..masyallah punya lah panas..sampai nak pengsan rasenyer...otak nie macam nak meletup..tapi awek percaya..jika kita dapat harungi semua ujian yang DIA berikan..ganjaran nya besar nanti..Amin...so to all of you were celebrate..i wish u happy fasting & enjoy ur great break-fast soon okay..