Picture Konvokesyen Dah SAMPAI!!! yeah!!!


Hai..arinie..awek sedih..pagi-pagi lagi..awek da mengamuk..cari kasut hilang..dah laa awek lambat nak gi ofiice..sampai jek kat station kajang..touch n go awek pulak tak leh pakai..!)@(*#&$^#* tension jek..awak taknak dengar pulak awek nak cerita..huh..nasib ade dia..senyum laa juga awek tuday..malas laa nak pikir ape yang nak jadik tuday..huh...ingat tak..aritue awek da konvo SINI..urm..habuan sudah sampai..yeah
rabu lepas..awek dapat love letter dari pejabat post..dia suru datang amek barang kat sane..wow..tak sabar...hihi..mane tahu..awek menang pertandingan ke..huhu..

dalam ke excited-kan nya itu pun..awekgerak gi pejabat post..sabtu lepas..fuh..nampak sangat tak pernah pergi pejabat post..awek sesat..hahaha..da sampai sane..ade satu tinggkap tue..khas untuk amek barang pos laju + berdaftar..hihi..da macam bilik ape ntah..bilik mayat pun ade..hihi


kan-kan..ade rupe bilik mayat kan..hahaha..lepas tue..kene isi name bagai semua..
hah..lepastue..dapat ini..


wah..rupenye dapat da gambor konvo itu hari..hihi..tengah jalan tu jugak awek koyakkan bungkusan itu..hihi..hope tak silap picture..ora tak buruk pic awek..kalao tak..awek nak simpan buat pekasam jek..hahaha..kalau korang nak tahu..waktu tue..memang gilew gabra tao..ntah senyum ke tidak pic awek itu..jom tengok nie..tak sabar nak tayang kat korang..haha


wah senyum lebar ko jah..hihi



closed up sikit..minah belakang tue spoil laaaa..dush amek ko sebijik..


ehk..ade pic nie laa..sape kate awek tak comel..huhu..walaupun ku kelihatan sedikit mok-mok..tapi tetap photogenic..wah..kelas ko maria..hahaha..

amacam..comel tak awek..comel kan..

terima kenyataan..bye.

**lariiiiii**

Comments

Mra Mastura said…
aaaaaaaaaaaaaa comel lagi aku.
kbai :)