Melaka: Melaka Bandaraya Bersejarah



jauh perjalanan luas permandangan..itulah perpatah melayu..wah..gitu..manis mulut berbicare ko..
da puas awek cerite pasal event ke KK and terkinje-kinje tengok Yuna n Ella melalak..kali nie awek nak story-mory kat korang pasal awek singgah kat Bandar Bersejarah..pe lagi..Melake laa cik abang + adik + akak oooiiiiit...

awek nie sememang nyer kaki jalan..tapi tak laa kuat sangat jalan..sebab lutut da ketak..hehehe..tapi dalam hati de niat nak berjalan jugak tue..hehe..owh..memang kampung awek kat Melake..tapi kalau korang nak tahu..awek da lame da tak ke bandar melake..last pergi mase rombongan cik kiah..lawatan ke UTeM..so singgah laa sekejap ke Bandar Hilir tue..tapi tak best..kali nie best sikit..sebab pergi dengan mama n papa..hehe bole paw dorang lebih hehe..nah layan pic nie..









lawakkan...tak romentik langsung...
awek yang sebagai photographer Pre da Wedding nie..selamber jek sound papa..
wahahha




hujung minggu nie awek nak gerak melake lagi..tunggu next entri k..muaxh..

tak sabar da..hehe

Comments

Popular posts from this blog

Recipe; Belangkas Masak Lemak Cili Padi

EAT: MIKER FOOD, Padang Ipoh - Perak

DIY: Guestbook